L'1 de setembre de 2010 el CD Terrassa Hockey va iniciar una de les fites més importants de la seva història, la commemoració del Centenari. El nostre Club és el degà de l’hoquei a Espanya i un dels primers Clubs europeus.

Volem que els cent anys d’un esport tant singular i característic de Terrassa com és l’hoquei i que tanta notorietat li ha donat a la nostra ciutat, se situï novament en el centre d’atenció de l’entorn més proper. També aquells esports que han anat complementant i donant consistència al nostre club, com el tennis, son també importants eixos integradors d’aquest esdeveniment.

Els valors de l’esport: esforç, constància, treball d’equip, superació personal, respecte i salut, són el nostre dia a dia, que juntament amb la tradició han fet del Club un instrument de cohesió social que ha contribuït fortament a forjar una imatge i una singularitat de Terrassa que l’ha portat a tenir presència arreu del món.

La nostra voluntat, va ser que aquest Centenari, fos una celebració oberta a tothom, tant per la gent del Club, com els simpatitzants de l’esport en general i de l’hoquei i el tennis en particular, així com a les diferents federacions i institucions. La nostra celebració var ser la festa de tothom  ja que hem estat el primer Club d’hoquei que arriba als 100 anys.

Visca el Terrassa!!!

logo100 CDTerrassa2