Dimarts 12 de setembre inicien la temporada totes les escoles dels esports del Club: Hockey, Tennis, Pàdel i les activitats dirigides que es duen a terme al gimnàs (pilates, zumba, aeròbic i cicling). Els nens i nenes de P3, P4 i P5 (nascuts del 2014, 2013 i 2012) que van a Pedtrixols començaran dissabte 16 a les 10.30 del matí.

Des de Tennis s'ha convocat una reunió informativa dijous 14 de setembre, mentre que els responsables d'Hockey la faran divendres 22.

Si encara no heu fet la inscripció, només us heu d'apropar a la recepció del club amb la fulla d'inscripció, una foto de carnet, una fotocòpia de la targeta sanitària del Cat-Salut i una fotocòpia del DNI.

Us recordem que hi ha un servei d'autobus gratuït, vigilat per monitors, que surt a les 17.45 de la cantonada entre Rambla d'Egara i Carrer Vallhonrat i que arriba al Club amb parades a: Ferrocarrils Catalans - Rambla (davant del BBVA) - RENFE - Avda. Jaquard (davant la parada d'autobusos de la universitat) - Ctra Castellar (Liceo Egara) - Avda. Jaume I (Plaça Andalusia) - Avda. Jaume I (Plaça de l'Aigua) - Plaça Sant Jordi (Bolera, Matadepera) - Club Deportiu Terrassa Hockey.

Per més informació podeu consultar el document en pdf que trobareu a continuació.