RENOVACIÓ DEL CONVENI DE COL·LABORACIÓ ENTRE BBVA I HOCKEY PER TERRASSA
BBVA i Hockey per Terrassa van renovar el conveni de col·laboració entre les dues entitats el passat 24 de febrer. Un acord que estarà vigent fins al final de la temporada 2021-2022.
BBVA evidencia un any més la seva voluntat de donar suport a Hockey per Terrassa i, en especial, a les activitats lligades a la formació i al projecte per a persones amb discapacitat intel·lectual, Hockey Plus.
Una de les accions acordades entre les dues institucions va ser l’organització d’un clínic, que va tenir lloc diumenge 27 de febrer, per a tots i totes les integrants de Hockey Plus. Hi van participar jugadors i jugadores d’alt nivell, que van ser les persones encarregades d’impartir aquesta sessió.
El clínic BBVA Hockey Plus, que es va celebrar a l’Estadi Federatiu de Hockey, va ser tot un èxit; destacant que, més enllà de l’esport, el clínic és un projecte social que incentiva la inclusió en l’esport!
El CD Terrassa Hockey utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar el funcionament de la pàgina web i per a finalitats analítiques. Per a més informació consulta la nostra política de cookies