ENS VA VISITAR LA LYLA, LA MASCOTA DEL MUNDIAL FEMENÍ!
El passat diumenge 3 de juliol no només ens va visitar la Lyla… sinó que també va ser l’encarregada de lliurar els premis a tots els equips vencedors del TEEH!
Una entrega que la va fer juntament amb membres de la junta executiva i la Lídia Martí, la presidenta del club.
La Lyla, tot i estar molt ocupada amb el Mundial de Hockey Femení que s’està disputant actualment, va decidir acostar-se a les nostres instal·lacions per poder conèixer en primera persona als jugadors i jugadores que escriuran el futur del Hockey!
T’ho hauries arribat mai a imaginar rebre un premi de les mans de la mascota del Mundial? Va ser espectacular!
El CD Terrassa Hockey utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar el funcionament de la pàgina web i per a finalitats analítiques. Per a més informació consulta la nostra política de cookies